Just Do It!

Nike ha posat en marxa una nova campanya publicitària televisiva amb Tiger Woods com a protagonista. La marca de roba esportiva no ha volgut desaprofitar l’oportunitat de treure suc de tot el que ha envoltat l’esportista americà durant els últims mesos, i ha dissenyat un anunci que remet a la suposada addicció al sexe del mestre del golf. A l’anunci en qüestió, hi surt Tiger Woods mirant a la càmera mentre s’escolta de fons la veu del seu difunt pare, obtinguda d’una gravació prèvia a la seva mort, dient:

“Vull saber el què estaves pensant, vull saber què senties. Has après alguna cosa?”

Sensacional. Ara ja no només hem de suportar com un personatge famós justifica els seus —totalment comprensibles— impulsos sexuals adduint a una determinada malaltia mental (tota aquesta absurditat de l’addició al sexe), sinó que, a més, hem de ser còmplices de l’apel•lació a un sentimentalisme familiar, totalment equivocat i fora de lloc, pensat per edulcorar una determinada actitud que no necessita ser, en cap cas, edulcorada.

L’anunci és presentat tot en blanc i negre, amb un Tiger Woods mirant amb ulls tristos a la càmera i sense dir ni piu. Un portaveu de Nike, Derek Kent, ha declarat al respecte que recolzen “Tiger i a la seva família”, i que “en el seu retorn a la competició, l’anunci es dirigeix al seu temps fora dels camps, utilitzant les paraules del seu pare.” Que poc que es devia pensar Tiger Woods, el dia que va decidir follar-se unes determinades senyores, que tot plegat acabaria d’aquesta manera tant desesperadament repugnant (o el dia que unes determinades senyores van decidir follar-se’l a ell, perquè jo sempre he cregut que no hi ha hagut mai un home que s’hagi follat a una dona, sinó més aviat tot el contrari).

Sembla que Nike és una de les poques marques patrocinadores del golfista que li ha mostrat el seu recolzament públic després dels “problemes” que ha tingut. Bé, si la manera que té Nike de mostrar el seu recolzament a Tiger Woods és humiliant-lo d’aquesta manera, potser Tiger Woods faria bé de desfer-se del seu patrocini. El què hauria de fer Nike, si realment volgués recolzar Tiger Woods d’una manera positiva i comprensible, seria dir-li “Just Do It, imbècil”.

Publicat perDeivit Tustei a 21:22  

1 comentaris:

Unknown ha dit... 12 d’abril del 2010, a les 0:13  

Trobo clarament que la professió de "golfista" li ve com anell al dit.

Publica un comentari a l'entrada