Reformatació blogueril.

He fet un restyling del blog amb una d'aquestes plantilles que trobes si vas al google i poses alguna cosa així com "blogger templates". N'he agafat una de les més simples, amb la idea de seguir l'objectiu que em vaig marcar al principi, que no és altre que en aquest blog no hi hagi ni una foto, ni un vídeo, ni res que se li assembli. Aquest és un blog per a persones avorrides i així ha de seguir per molts anys.

M'he dedicat també a posar quatre enllaços a alguns blogs que segueixo amb una abnegació desmesurada, cosa que feia temps que posposava per pura i simple desídia. Observareu que m'he pres la llibertat de diferenciar-los en dues categories: "blogs del món" i "filldeputisme il•lustrat". Veureu que els segons son infinitament més divertits que els primers, espero que en fruïu si és que encara no els coneixíeu. A més a més, podeu fer-vos “seguidors” del blog. No sé què vol dir això, però em faria com a gràcia que algú ho fes servir i per això ho he posat.

Que els hi sigui de gust, i si els hi fa molt mal d’ulls l’actual disseny, només han de fer que dir-ho.

Publicat perDeivit Tustei a 13:16  

7 comentaris:

anna ha dit... 30 de desembre del 2008, a les 16:46  

Personalment m'agradava més l'anterior presentació del blog, però no hi ha cap problema per a llegir i seguir correctament aquesta. Me n'alegro molt que siguis una mica més didàctic i expliquis als negats per a la informàtica burrades del tipus on canviar la configuració del blog. Realment semblen burrades però no ho són per als inexperts.
Canviant de tema, és una sort poder compartir visions del món amb gent que no ha nascut per simplement veure passar la vida. Merci Tuste!(Anatoe)

anna ha dit... 30 de desembre del 2008, a les 16:50  

Acabo de deixar palesa la meva ineptitud per la informàtica (encara no acabo d'entendre això de les comprovacions d'aquestes parauletes escrites amb colorins i amb formes tot distretes). Crec que de mica en mica ho aniré entenent i no enviaré dues vegades la mateixa història (també has estat molt perquè no estava segura si s'havia enviat o no).

Josep ha dit... 2 de gener del 2009, a les 13:06  

M'afalaga que em titllis així:

Filldeputisme il·lustrat.

sr. Manel ha dit... 2 de gener del 2009, a les 21:47  

Hola soc el nou. Admiro que per fi hi hagi un bloger (o com es digui) que no s'ha deixat endur per la tentació de recòrrer al photoshop i al videos del youtube per omplir entrades. Hi ha molt de fill de puta (com el que escriu)que il·lustra els seus blogs amb fotos de mamelles,culs i transexuals per "amagar" la mala qualitat dels seus escrits. Sr. Josep aqui esta l'origen del filldeputisme il·lustrat.

Josep ha dit... 2 de gener del 2009, a les 22:59  

Estimat Senyor Manel:
i no serà que nosaltres, els filldeputistes il·lustrats som dels que pensen que una imatge val més que mil paraules?

I que mil imatges són millors que 999?

Pot semblar que aquest darrer raonament és estúpid, però ja ho ha dit el Senyor Manel.

Per cert, on són les meues pastilles?

Deivit Tustei ha dit... 3 de gener del 2009, a les 11:14  

Senyors Manel i Josep, és evident que jo em referia a il·lustració com a "Moviment intel·lectual caracteritzat per la confiança en la raó i pel foment de l’educació."

Marina Raurell ha dit... 12 de gener del 2009, a les 18:00  

estava aburrida i he entrat a re-mirar el bloc... molt macu el canvi de color! millor el blau que es el verd.

si es per persones aburrides, ja et dic jo que cumpleix perfectament el seu objectiu.

Publica un comentari a l'entrada