Hola món.

Bé doncs, aquí estem. Després de l'experiència frustrada del cloïssa per arrossegament, enceto un nou blog que espero fer durar gràcies als errors comesos amb l'anterior. Aquesta vegada em dedicaré simplement a escriure articles sobre qualsevol cosa que m'interessi, intentant sempre de reflexionar una mica. Dic “articles” i no “entrades” o “posts” perquè miraré que tinguin una certa qualitat reflexiva, i sobretot que tinguin en l'opinió la seva columna vertebral. No vull fer d'altaveu repetidor de curiositats vàries de les que solen passar de blog en blog i de web en web sense rumb determinat ni utilitat visible. Tampoc vull fer humor perquè no en sé. Segurament el problema de l'altre blog és que navegava sobre moltes aigües per al final no acabar atrapant res. A més a més, simplifico el nom del blog i hi poso el meu “nom” (properament www.deivittustei.cat), perquè no tinc necessitat d'amagar-me de res (buscant una mica, qualsevol pot trobar el meu nom real i sinó, demanant-me'l jo li facilitaré sense cap problema, això sí, segurament qui el demani es quedarà igual). Pel què fa al disseny, intentaré de mantenir-lo simple i sense massa porqueria, on l'important sigui sempre el què hi hagi escrit al centre.


Així doncs, obro aquesta aventura amb ganes de no deixar-la abandonada i sobretot, amb ganes de que qui s'hi deixi caure, s'animi a discutir amb mi i els altres lectors qualsevol cosa de les que escrigui. La meva voluntat és la de posar sobre paper -o sobre pantalla- les meves opinions sobre les coses, per intentar d'enfortir-les, rectificar-les o simplement recordar-les en un futur. I perquè escriure és bàsic per ordenar uns pensaments que tenen massa valor com per deixar-los perdre sense treure'n profit. Com bàsic és saber-ho fer amb una certa correcció. També considero important deixar escrites (i sobretot, publicades) algunes de les coses que m'agrada defensar. Trobo que és un exercici d'una responsabilitat difícil d'assumir i és per això que m'ho agafo com un repte complicat. Qualsevol podrà venir aquí i retreure'm qualsevol cosa que hagi escrit en un passat. La idea m'excita i em terroritza a la vegada, però de ben segur que serà divertit. Per cert, agraïré que em matxaqueu qualsevol falta d'ortografia, errada gramatical o perversió de vocabulari que faci.

De moment continuo mantenint l'antic blog a les adreçes d'interès per qui vulgui consultar-lo i de fet segur que recupero alguna entrada que val la pena de posar-la aquí.

Que els hi sigui de gust (sí és que finalment algú passa per aquí).

Publicat perDeivit Tustei a 21:55  

2 comentaris:

GuSbd ha dit... 10 de setembre del 2008, a les 19:13  

Doncs ànims i sort en aquest nou repte!

anna ha dit... 21 de desembre del 2008, a les 17:28  

M'encanta aquest blog - i no perquè sigui la teva germana, que quedi clar-. Penso que opinar i debatre és una de les coses més divertides que hi ha en aquesta vida, o sigui que ara començo. En primer lloc, trobo que està molt ben escrit - sabia que escrivies bé, però no fins a quin punt-, però hi ha alguna errada ortogràfica (molt poques). Només dir-te que els infinitius acabats amb ir no porten dièresi (ex: conduir).
Al lio, que diria l'Orlando de GH (m'agradaria un dia debatre amb tu la funció de GH). La teva opinió sobre Bola de drac la trobo una mica massa extremista. Jo vaig estimar molt aquesta sèrie i realment trobo absurda la idea de vetar-la perquè crea violència. També crec que hi ha un seguit de valors, explícits i implícits, que la sèrie ensenya i que realment són positius. Però tal i com ho expliques, m'ha vingut al cap la idea del bé i del mal de la religió catòlica - sobretot quan dius que al cel hi van els que a la terra han lluitat pel bé de tots- i a mi tot el que em fa pensar en la religió em provoca repelús. Vinga, espero poder continuar debatent, que a la vida la cultura és l'únic que ens salva de la mediocritat. Petons.

Publica un comentari a l'entrada